Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dsl-tech.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Klachtenmelding ODR

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact opnemen over uw klacht

Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij DSL-TECH. We hopen dan ook dat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen betreft uw klacht. Neemt u bij een klacht dus vooral contact met ons op.

De waardering van dsl-tech.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.1/10 gebaseerd op 153 reviews.

Blijf Altijd Op De Hoogte!

Wil je als eerste horen over onze exclusieve aanbiedingen, handige tips en spannende updates?
Vul je e-mailadres in en mis nooit meer iets leuks van ons!