Op deze pagina vindt je antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag, of heb je behoefte aan meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op!
Een refurbished laptop is een laptop die al eerder gebruikt is, maar in tegenstelling tot een tweedehands laptop, volledig is nagekeken en gecontroleerd op eventuele gebreken.
Alle laptops die bij dsl-tech.nl binnenkomen, worden door onze specialisten grondig gecheckt. Ze controleren of er ergens een fout in het apparaat zit en of er onderdelen zijn die in de toekomst mogelijk problemen kunnen geven.
Dankzij deze uitgebreide controle weet je zeker dat je bij dsl-tech.nl een laptop koopt van topkwaliteit.
Bij een tweedehands laptop krijg je vaak geen garantie als je deze van een vorige eigenaar koopt. Het risico bestaat dan dat de laptop al na een paar dagen kapot gaat.
Daarom kies je beter voor een refurbished laptop van dsl-tech.nl. Je krijgt altijd een jaar garantie op je aankoop, zodat je met een gerust hart aan de slag kunt!
Optioneel kun je een extra jaar garantie aanschaffen voor de meerprijs van slechts € 39,99
Nee, bij tweedehands laptops wordt het product meestal niet grondig gecontroleerd of schoongemaakt. De verkoper biedt bovendien geen garantie op de kwaliteit. Je moet zelf controleren of de laptop in orde is en hopen dat er geen problemen zijn.
Bij dsl-tech.nl is dat anders. Al onze laptops zijn uitgebreid nagekeken, schoongemaakt en getest. We zorgen ervoor dat ze nog jarenlang meegaan en staan volledig garant voor de kwaliteit. Zo weet je zeker dat je een goede aankoop doet!
Al onze producten worden uitgebreid getest voordat ze aan je worden geleverd. Daarom bieden we standaard de mogelijkheid tot 12 maanden schriftelijke garantie.
Voor accu’s en adapters geldt een garantieperiode van maximaal 3 maanden. We garanderen minimaal een standby-tijd van 1 uur voor de accu, maar draadbreuk bij adapters valt niet onder de garantie. Accu’s zijn namelijk verbruiksproducten en slijten na verloop van tijd.
Schade door bijvoorbeeld verzendkosten voor reparaties, installatiekosten van software, dataherstel, dataverlies, waterschade, valschade, of andere vormen van zelf veroorzaakte schade en normale slijtage valt vanzelfsprekend buiten de garantie.
Als uit onderzoek blijkt dat een defect of probleem wordt veroorzaakt door een virus, illegale software, of een onjuiste installatie, is garantie ook uitgesloten.
Heb je na de garantieperiode een probleem met je computer of laptop? Neem dan altijd contact met ons op. We kijken graag samen naar een passende oplossing!
Onze computers en laptops zijn meestal zakelijk gebruikte (lease) laptops. Bedrijven gebruiken deze laptops een aantal jaar en vervangen ze daarna. Wij kopen deze in grote partijen op en refurbishen ze grondig, zodat ze weer als nieuw functioneren.
De kwaliteit van zakelijke laptops is vaak niet te vergelijken met die van standaard consumentenlaptops. Zakelijke laptops hebben een gemiddelde nieuwwaarde van zo’n 1300 euro, terwijl consumentenlaptops vaak al voor 300 euro te koop zijn. Dit maakt zakelijke laptops duurzamer en krachtiger, zelfs als ze refurbished zijn.
Daarnaast kopen we ook gebruikte computers en laptops in van particulieren. Oudere modellen worden gerecycled, maar laptops en computers die nog goed presteren refurbishen we en bieden we aan voor scherpe prijzen. Zo zorgen we voor kwalitatieve en betaalbare apparaten, met aandacht voor duurzaamheid!
Bij elk product geven we duidelijk aan in welke staat het verkeert, zowel qua uiterlijk als de staat van de accu. Zo weet je precies wat je kunt verwachten.
Zo zorgen we ervoor dat je precies weet wat je koopt en geen onverwachte verrassingen krijgt!
Al onze laptops worden standaard geleverd met een QWERTY-toetsenbordindeling, tenzij anders vermeld. Dit is de standaard toetsenbordindeling in Nederland.
Om jou de beste deal te bieden, importeren we veel laptops uit heel Europa. Zo kunnen we hoogwaardige laptops scherp inkopen en toch de prijzen laag houden.
Wil je een laptop met een andere toetsenbordindeling? In de meeste gevallen kunnen we dat kosteloos voor je regelen. Laat het ons weten bij je bestelling!
Als je op werkdagen voor 12:00 bestelt, wordt je product dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt per mail een Track & Trace-code waarmee je de bestelling kunt volgen. In veel gevallen heb je het pakketje al de volgende dag in huis!
In onze webshop kun je betalen met iDeal, Bancontact een overboeking en andere betaalmethoden. Bestel je voor 100 euro of meer? Dan kun je ook kiezen voor gespreid betalen in 3 termijnen via in3. Zo maak je je aankoop net zo flexibel als jij wilt!
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Kies dan voor in3: de enige gespreide betaalmethode met 0% rente. Je betaalt het aankoopbedrag in drie termijnen zonder extra kosten. Zo kun je je favoriete product kopen, terwijl je binnen je budget blijft. Het minimale bestelbedrag is €100 en het maximale bestelbedrag is €3.000.
Voordat de betaling wordt goedgekeurd, voert in3 een supersnelle gegevenscontrole uit. Wordt je verzoek onverhoopt niet goedgekeurd? Dan kun je contact opnemen met in3 of een andere betaalmethode kiezen. Meer weten over in3? Bezoek www.payin3.nl.
Voor bestellingen onder de 300 euro rekenen we 6,90 euro verzendkosten. Je product wordt zorgvuldig verpakt en verzekerd verzonden via PostNL of DHL, zodat het veilig bij jou aankomt.
We verzenden al onze bestellingen verzekerd via PostNL of DHL. Raakt er toch iets beschadigd? Maak dan foto's van de doos en de beschadigde items. Neem daarna zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we je snel kunnen helpen!
Ben je toch niet tevreden over je aankoop? Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren. Heb je de originele doos niet meer? Geen probleem! Je kunt zelf een geschikte doos regelen.
Zorg er altijd voor dat het product goed verpakt is, zodat het tijdens het transport geen extra schade oploopt!
Vergeet niet om ook de oplader retour te sturen en de doos op te vullen met opvul materiaal!
Je kunt de status van je bestelling bekijken in de e-mail die je van ons ontvangt. Daarnaast kun je inloggen met je account en de status terugvinden in je orderoverzicht.
Kun je de status daar niet vinden? Gebruik dan het contactformulier. Kies bij "onderwerp" voor "Vraag over bestelling" en vul je ordernummer in. We helpen je graag verder!
Wij maken gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren! Geef je aan welke cookies wij mogen gebruiken en welke niet? Lees voor meer informatie onze Privacybeleid.