English NL
Webshop keurmerk
Check Duurzaam, betaalbaar, refurbished
Check Voor 12:00 besteld, morgen in huis!
Check Gecheckt op meer dan 30 punten!

Klantenservice

Welkom op de klantenservice pagina. Op deze pagina vind u een antwoord op de meestgestelde vragen.

Klachtafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar DSL-Tech. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Algemene vragen

  • Open FAQWat is refurbished?
  • Open FAQIs refurbished hetzelfde als tweedehands?
  • Open FAQWat houdt de 2 jaar garantie in?
  • Open FAQHoe komen jullie aan de laptops en computersystemen?
  • Open FAQHoe wordt de staat van een laptop of computersysteem bepaald?
  • Open FAQWat is de toetsenbordindeling van de laptops?

Bestelling en verzending

  • Open FAQWat is de levertijd?
  • Open FAQHoe kan ik betalen?
  • Open FAQKan ik in 3 delen betalen?
  • Open FAQWat zijn de verzendkosten?
  • Open FAQWat als mijn bestelling beschadigd is?
  • Open FAQHoe stuur ik iets retour?
  • Open FAQWaar vind ik de status van mijn bestelling?
Cookies voor de werking van de website (verplicht)
Analytische cookies

Wij maken gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren! Geef je aan welke cookies wij mogen gebruiken en welke niet? Lees voor meer informatie onze Privacybeleid.